İndirimde Kaçırmamanız Gereken Parçalar

Alışverişlerimin büyük bir bölümünü internetten yapıyorum uzun zamandır. Kampanyaları düzgün takip ettiğiniz zaman ürünleri çok daha uygun fiyata alabiliyorsunuz hem de bedenler mağazalara göre daha geç tükeniyor internet mağazalarında. Bazı ürünleri almak riskli tabi, benim açımdan en çok da pantolonları. Örneğin Mavi'nin kalıpları çok genişken, H&M'nin kalıpları dar olduğundan insan hangi bedenin vücuduna oturacağını tam kestiremiyor. Eee bir de Zara, H&M, Bershka vb. internette satışı olmayan markalar var. O yüzden alışverişe çıkmak şart oluyor bu durumda. Dün Zara'da internette beğenmiş olduğum birkaç parça ürün vardı, indirime yeni girdiğinden gidip alayım dedim. 2 avm gezdim, yine de hiçbir şey bulamadım. İnsanlar indirimi görünce yağmalamışlar mağazayı sanırım. O yüzden indirim zamanları biraz hızlı olmak lazım artık iyice anladım. Bu hafta indirime giren markaların en beğendiğim ürünlerini sizler için derledim. Acele etmekte fayda var :)

You Might Also Like

0 yorum

Bumerang - Yazarkafe